哈囉~大家好~今天要推薦的這首歌!!歌手是個大帥哥啦~~哈哈哈 留著長髮~擁有帥氣臉龐!!阿斯~~

這首歌旋律比較慢~也很舒服~第一次聽到的時候~整個就愛上了~那就讓大家來聽聽看吧~

Jacob Lee - Reality 

 

 

If I could speak to the breeze

若我可以和微風對話

What would she teach?

她會教我些什麼呢?

I’d ask politely for peace

我會有禮貌的詢問關於和平的事

Or some guidance at least

或是至少希望給點意見

Perhaps she’d tell me to leave

或許她會叫我離去

Conceal the secrets in the air that I breathe

將秘密藏在我深吸空氣裡

If I could speak to the sea

若我可以跟大海對話

What would she preach?

她會跟我傳遞什麼人生道理呢?

I’d ask her what does it mean

我會問問她所謂了解信仰的深度

To know the depths of belief?

是什麼意思

Perhaps she’d guide me beneath

或許她會帶我一窺底下的世界

Reveal the meaning in the fathoms unseen

揭開那些眾人揣摩不曾見的真義

Then they’d say reality

接著他們會說現實

Was never for me

從不適合我

Reality

現實

Was never for me, never for me

從不適合我,從不適合我

If I could speak to the trees

若我可以和樹對話

What would they plea?

他們會像我懇求什麼呢?

I’d watch the wind thieve their seeds

我會看著風為他們播種

Lend them moments to grieve

借他們一些時光成長茁壯

Perhaps they’d bleed just like me

或許他們也會像我一樣受傷流血

Deliver their message in the words that I read

用文字傳遞訊息給我

If I could speak to the leaves

若我可以像落葉對話

What would they heed?

他們會要我注意什麼呢?

I’d ask them what do they seek

我會問問他們正在尋求什麼呢?

As they descend from the trees

當他們從樹上落下時

Perhaps they’d rest at my feet

或許他們會輕落在我腳上

Administer healing in the tea that I drink

賦予我的茶生命的療效

Then they’d say reality

接著他們會說現實

Was never for me

從不適合我

Reality

現實

Was never for me, never for me

從不適合我,從不適合我

How am I to understand

我該如何去了解

Everything I am

我所有的一切

If I don’t look beyond the thoughts I have?

若我沒有看得比我所擁有的多?

Learning that it takes some time

學著總需要點時間

To separate the mind

來讓自己脫離心思煩憂

And I just wonder, now

而現在我只想知道

If all that I have ever known

我所知道的一切是否

Is all that I was ever shown

是我曾所被展示的一切

Questioning who sees behind these eyes

好奇誰能看穿這雙眼背後的心思

Maybe if I find a reason

或許我會找到個理由

That lasts beyond the seasons

綿延過無數個季節

I’d ask if reality

我會問,現實是否

Was ever for me

適合我

Reality

現實

Was never for me, never for me

從不適合我,從不適合我

If I could see the supreme

若我能看見神

What would he think?

祂會怎麼想呢

If he stood in front of me

若祂站在我面前

Would I believe?

我會相信嗎?

He’d ask me to take a seat

他會叫我找個位置坐

Pour us a drink

倒杯茶

And show me all I could be

向我展示我所有可能

 

 

 

大家趕快去看看Jacob Lee的帥氣魅力模樣吧!!

快去下載APPLE MUSIC!

希望大家會喜歡

 

arrow
arrow

    早上三點 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()